FAQ
Hoe plaats ik een bestelling?
Klik op de knop 'in winkelmandje' bij het door u gewenste artikel en het
artikel komt automatisch in uw winkelwagen. Hierna kunt u verder gaan met winkelen
door op 'verder winkelen' te klikken of uw bestelling af te ronden en betalen
door op 'volgende stap' te klikken.
Rechtsboven op onze website vindt u het winkelmandicoontje met het aantal artikelen die al zijn toegevoegd aan uw winkelmand. Klik op de icoon om naar uw winkelmand te gaan. In uw winkelmand krijgt u de kans om artikelen te annuleren, het aantal aan te passen en af te rekenen.
Wanneer u alle door u gewenste artikelen heeft toegevoegd aan de winkelmand, kunt u uw bestelling definitief maken en afrekenen door de stappen 1 t/m 3 te voltooien.
Kan ik wijzigingen maken op de inhoud van de kerstpakketten van deze site?
Wijzigingen op een pakketten kunnen tot uiterlijk 15 november. Dit kan
alleen bij een minimale afname van 250 dezelfde kerstpakketten. Aanpassingen
aan deze kerstpakketten geeft u door aan ons verkoopteam per e-mail. Wij gaan
dan met en voor u op zoek naar de beste invulling van uw wensen om zo het
mooiste kerstpakket samen te stellen. U kunt ons verkoopteam bereiken op kerst@gastrovino.nl
of tel: 085-7731997
.
Zijn alle bedragen van de artikelen in- of exclusief btw?
De prijzen op onze website worden zowel in- als exclusief BTW weergegeven.
Ieder kerstpakket is belast met beide btw-tarieven: over non-food artikelen en
alcoholische drank is het hoge tarief verschuldigd, over food-artikelen het
lage btw-tarief. De verkoopprijs is gesplitst in grondslag laag en hoog. Bij
het plaatsen van uw kerstpakketten geeft onze site het bedrag inclusief btw
aan. Dit kan minimaal verschillen met de uiteindelijke totaalprijs inclusief
btw (bijvoorbeeld door kleine prijswijzigingen). De prijs zoals gemeld op de
officiële orderbevestiging is de juiste prijs. Vanaf heden vermelden wij ook de
incl. BTW prijzen op onze site.
Wanneer wordt mijn kerstpakket geleverd?
Bij het invullen van het bestelformulier kunt u de gewenste afleverdatum
van uw kerstpakketten invullen. Met deze datum zal zo veel mogelijk rekening
worden gehouden bij het plannen van onze orders. Op de orderbevestiging staat
de datum van aflevering gemeld. Wij kunnen helaas geen tijden van aflevering
opgeven en ook niet afleveren op zaterdag of zondag. Houdt u er daarom rekening
mee dat u de afleverdatum niet te kort voor de datum zet, waarop u de kerstpakketten
wilt uitdelen. Genoemde leverdatum is geen fatale datum.
Wanneer en hoe moet ik de bestelling betalen?
Uw bestelling kan direct online middels Ideal worden voldaan of indien
u er voor kiest later te willen betalen, via de betaallink die u 3 weken voor levering
ontvangt. Vanaf 15 november kan er uitsluitend direct via Ideal worden afgerekend.
Kan ik als particulier een
kerstpakket bestellen?
Er zijn mogelijkheden om als particulier een kerstpakket te bestellen, maar
houdt u hierbij wel rekening met bezorgkosten. Bij kleinere orders tot 6
pakketten berekenen we € 7,50 per pakket, bij meer dan 6 pakketten berekenen
wij per order altijd € 53,55 incl. BTW (€ 45,-excl. BTW) voor de
verzend- en handelingskosten. Houdt u er rekening mee dat de vernoemde prijzen
exclusief btw zijn. U als particulier betaald dus de vermelde exclusief prijs +
de btw prijzen! (Excl. BTW + BTW hoog + BTW laag = Totaal prijs).
Is er een minimale afname verplicht?
De kerstpakketten zoals afgebeeld op onze website, kunnen in ieder gewenst
aantal geleverd worden tenzij anders aangegeven bij het artikel. Hierbij dient
u wel rekening te houden met bezorgkosten. Bijna alle kerstpakketten worden
verpakt in een feestelijke kerstdoos, op dit kerstpakket staat een pakketnaam
vermeld. Mocht u twee verschillende kerstpakketten bestellen, kunt u dus
duidelijk zien welk kerstpakket het is.
Kan onze kerstkaart, kerstgroet of brief van de directie in het kerstpakket
worden verpakt?
Ja, dit is mogelijk bij een minimale afname van 250 dezelfde
kerstpakketten. De kaart of brief ontvangen wij graag uiterlijk 5 weken voor de
door u gewenste afleverdatum. Voor iedere extra handeling, toevoeging of
wijziging aan het kerstpakket moeten wij een nieuwe productierun opstarten,
waardoor het bij kleinere aantallen helaas niet mogelijk is om iets extra's in
de kerstpakketten te verpakken.
Waar kan ik, als consument, terecht met mijn klacht?
Ondanks alle inspanningen welke wij verrichten om alle leveringen en
diensten perfect uit te voeren gaat er helaas toch wel eens iet mis. Maakt u
dit kenbaar, bij voorkeur via e-mail (kerst@gastrovino.nl). Wij nemen binnen 1 werkdag
contact met u op.
Kom ik in aanmerking voor herroepingsrecht?
Het herroepingsrecht stelt particulieren in staat om, volgens de wet Koop
op afstand, een product welke via internet wordt afgenomen binnen 14 werkdagen
kosteloos te annuleren. Het herroepingsrecht gaat in op de eerstvolgende dag na
aflevering van het product bij de consument.
Het herroepingsrecht is in de volgende gevallen niet
geldig:
- als er sprake is van maatwerkproducten. Hieronder valt onder andere de
pakketten/producten welke op maat voor u gemaakt worden;
- zakelijke klanten zijn te allen tijde uitgesloten van het herroepingsrecht.
Wilt u beroep doen op het herroepingsrecht, stuur uw verzoek binnen 14 dagen naar kerst@gastrovino.nl of stuur uw producten binnen 14 dagen retour en u ontvangt binnen twee werkdagen een bevestiging van uw verzoek.
Wanneer u al voor het product en/of dienst heeft
betaald, ontvangt u binnen 14 werkdagen een creditfactuur en wordt het bedrag
teruggestort op uw rekening.